Ανακοινώσεις

Εγγραφές μαθητών στην Πρώτη (Α’) Τάξη
Οι εγγραφές των παιδιών θα γίνουν από 1-6-2010 έως 21-6-2010. Φέτος θα εγγραφούν τα παιδιά που έχουν γεννηθεί από 1-1-2004 έως 31-12-204.Η κατανομή των μαθητών θα γίνει από τους Διευθυντές και Επιτροπή Εκπαιδευτικών των δύο Σχολείων.
Απαραίτητα δικαιολογητικά:
1. Πιστοποιητικό Γέννησης: εκδίδεται από τον Δήμο που έχετε οικογενειακή μερίδα. Πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο τρίμηνο και να αναγράφει ολογράφως και αριθμητικά την ημερομηνία γέννησης.
2. Βιβλιάριο Υγείας του παιδιού για να διαπιστωθεί αν έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια.
3. Πιστοποιητικό Οδοντιατρικής Εξέτασης: βρίσκεται στο πίσω μέρος του βιβλιαρίου υγείας και πρέπει να συμπληρωθεί από τον οδοντίατρο.
4. Πιστοποιητικό Οφθαλμολογικής Εξέτασης: εκδίδεται από δημόσιο και ιδιώτη Οφθαλμίατρο.
5. Λογαριασμός Δ.Ε.Η., για την εξακρίβωση της Διεύθυνσης κατοικίας που πρέπει να βρίσκεται μέσα στα όρια της σχολικής περιφέρειας.
Επιπρόσθετα (προαιρετικά) δικαιολογητικά
1. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου: χορηγείται από τους Προϊσταμένους/ες των Νηπιαγωγείων και μόνο για όσα παιδιά έχουν φοιτήσει σε Δημόσιο ή Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο.
2. Οι αλλοδαποί μαθητές, που δεν μπορούν να προσκομίσουν το πιστοποιητικό γέννησης, μπορούν να εγγραφούν στα σχολεία με ληξιαρχική πράξη γέννησης.

Αξιότιμοι γονείς

Επειδή έγινα αποδέκτης πολλών μειωτικών σχολίων και χαρακτηρισμών για την κατάρτιση και τις ικανότητες των εκπαιδευτικών του σχολείου μας από μερίδα γονέων και μάλιστα σε μια εκδήλωση αφιερωμένη στη «Βία στα σχολεία», που έγινε με άδεια στο χώρο του σχολείου μας την Κυριακή 9 Μαΐου 2010, αισθάνομαι την ανάγκη να σας αποστείλω την παρούσα ανοιχτή επιστολή και να σας μεταφέρω μερικές σκέψεις μου.
Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, δάσκαλοι και καθηγητές ειδικοτήτων, προσπαθούν καθημερινά να φέρουν εις πέρας ένα δύσκολο έργο κάτω από δύσκολες συνθήκες, οι οποίες νομίζω πως είναι γνωστές στους πάντες. Μέσα σε έναν χώρο, ο οποίος σχεδιάστηκε και εκτελέστηκε προκειμένου να υποδεχθεί περίπου 250 μαθητές ετησίως (και αυτός δεν είναι ένας μικρός αριθμός!), υποχρεώνονται να προσέλθουν περί τους 470 μαθητές και να χρησιμοποιούν έναν αύλειο χώρο εξαιρετικά μικρό για τα διαλείμματα και τις λοιπές δραστηριότητές τους. Επιπλέον έχουν καταργηθεί αίθουσες, όπως η αίθουσα των υπολογιστών και η αίθουσα τελετών, υποβαθμίζοντας σημαντικά το έργο της σχολικής ζωής.
Νομίζω πως δεν χρειάζεται να αναφερθώ στην περιορισμένη υλικο-τεχνική υποδομή (σε εποπτικά μέσα και έλλειψη χώρου χημείου για πειράματα), ούτε βέβαια στα γεγονότα του προηγούμενου εξαμήνου αναφορικά τόσο με τη έλλειψη επαρκούς εκπαιδευτικού προσωπικού όσο και με τα προβλήματα που προέκυψαν από τη Δ/νση του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδας, τα οποία όχι μόνο ταλαιπώρησαν μαθητές, δασκάλους και γονείς αλλά και αποσυντόνισαν, έως του βαθμού της πλήρους αποδιοργάνωσης, το σχολικό περιβάλλον.
Παρ’ όλες τις δυσκολίες, ωστόσο, τόσο προσωπικά εγώ όσο και το σύνολο του Συλλόγου Διδασκόντων δεν φυγοπονήσαμε ούτε και αποφύγαμε να αντιμετωπίσουμε τις όποιες δυσκολίες με ευσυνειδησία και επαγγελματισμό. Στο διάστημα που είχαμε στη διάθεσή μας έγιναν σημαντικά πράγματα παρότι δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι λύθηκαν όλα τα προβλήματα –στην προσπάθεια αυτή ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας περιμένει ακόμη τη σύσταση του αρμόδιου Συλλόγου Γονέων, στην αρωγή και τη συνεργασία του οποίου προσβλέπουμε με ενδιαφέρον και ανυπομονησία.
Σε ό,τι αφορά την κατάρτιση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, είμαι σε θέση να βεβαιώσω πως στο σύνολό τους πρόκειται για εξαίρετους εκπαιδευτικούς, καταρτισμένους (οι περισσότεροι έχουν δεύτερο πτυχίο Παν/μίου ή Μεταπτυχιακό Δίπλωμα [Master] πάνω στην εκπαίδευση) και με υψηλό επίπεδο αντίληψης του έργου που τους έχει ανατεθεί. Βεβαίως δεν είναι παντογνώστες ούτε ειδήμονες επί παντός επιστητού. Για αυτό είναι πάντα ανοιχτοί σε προτάσεις και ιδέες που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου τους. Η γνώμη των γονέων δεν είναι απλώς επιτρεπτή, είναι απαραίτητη. Ωστόσο αυτό πρέπει να γίνεται μέσα σε ένα πλαίσιο σεβασμού, εκτίμησης, συνεργασίας και αναγνώρισης του έργου των εκπαιδευτικών του σχολείου μας. Οποιαδήποτε απαξιωτικά ή άλλα σχόλια πλήττουν βάναυσα την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών και δυσκολεύουν το έργο τους, που δεν είναι άλλο παρά να μεταφέρουν γνώσεις και δεξιότητες στους μαθητές τους, δηλαδή στα παιδιά σας.
Με τη βεβαιότητα και την ελπίδα ότι η πλειονότητα των γονέων αντιτίθεται σε οποιουσδήποτε απαράδεκτους λεκτικούς χαρακτηρισμούς κατά των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, σας καλώ σε συνεργασία για τη βελτίωση των συνθηκών του σχολείου μας, για το καλό των παιδιών μας!
Με εκτίμηση
Δημήτρης Γαρουφαλής
Διευθυντής